Naše webové stránky používajú cookies. Pomáhajú k správnej funkcii stránok a lepšiemu užívateľskému zážitku. Využívaním našich služieb s ich používaním súhlasíte. Rozumiem

Ak sa na zakúpenom tovare v záručnej lehote objaví chyba, je možné ho reklamovať. Vada nesmie byť spôsobená bežným opotrebením, nesprávnym použitím, alebo mechanickým poškodením, ktoré ste zavinili sami. Reklamácia sa riadi platnými zákonmi a jej zákonitosti sú bližšie popísané vo Všeobecných obchodných podmienkach (VOP). Tu sa dozviete, ako najlepšie pri reklamácii postupovať, pre jej čo najrýchlejšie vybavenie.

Reklamácia tovaru zakúpeného na predajni

Najrýchlejší spôsob je doraziť s chybným produktom a dokladom o kúpe do predajne, v ktorej ste tovar zakúpili (navštíviť však môžete akúkoľvek našu predajňu - zoznam predajní). Ak to len trochu pôjde vybavíme vašu reklamáciu obratom. V zložitejších prípadoch prijmeme tovar na posúdenie a najneskôr do 30-tich dní reklamáciu vybavíme.

Reklamácia tovaru zakúpeného cez eshop či telefonicky

Najrýchlejší spôsob je poslať tovar rovno na naše reklamačné oddelenie na adresu uvedenú v sekcii kontakty. Pre uľahčenie prosíme vyplňte formulár reklamácií (otvoríte tu). Akonáhle formulár vyplníte a odošlete, dorazí vám email, ktorý vytlačený priložte k zásielke. Ak nechcete formulár vypĺňať, je nutné pripojiť aspoň sprievodný list, kde uvediete závadu a požadovaný spôsob vybavenia reklamácie.

Vrátenie tovaru do 14-tich dní

Týka sa len tovaru zakúpeného cez eshop. Prosíme vyplňte formulár pre vratky (otvorte tu). Akonáhle formulár vyplníte a odošlete, dorazí vám email, ktorý vytlačený priložte k zásielke. Zásielku odošlite na adresu pre reklamácie uvedenú v sekcii kontakty. Pozn. Erotický tovar je považovaný za tovar tzv. zvláštneho (intímneho) charakteru a jeho vrátenie či výmena nemusí byť z hygienických dôvodov možná, a to hlavne v prípade, že nie je možné identifikovať, či nebola pomôcka použitá priamo na intímnych partiách.

Formuláre na vyplnenie

Reklamáciu, či už je tovar zakúpený cez eshop či na predajni, je vždy možné vybaviť oboma vyššie popísanými spôsobmi a v tomto návode popisujeme iba najjednoduchšiu cestu vybavenia. Akúkoľvek reklamáciu teda môžete zadať na niektorej z našich predajní (zoznam predajní), alebo poslať na adresu uvedenú v kontaktoch (otvorte tu). Pokiaľ k nám reklamovaný tovar chcete poslať prosíme o vyplnenie príslušného formulára - všetko potom pôjde oveľa rýchlejšie.

 

Formulár pre reklamáciu tovaru
Formulár pre vrátenie tovaru do 14-tich dní

Naše garancie

Sme pripravení vám poradiť

Sme pripravení vám poradiť

Poradňa je určená pre vaše krátke otázky. Zašlite nám otázku.

Intímna poradňa
Stopercentná diskrétnosť

Stopercentná diskrétnosť

Diskrétne balenie vášho tovaru a ochrana osobných údajov.

Diskrétnosť a dôvera
Zdravotná nezávadnosť

Zdravotná nezávadnosť

Zdravotná nezávadnosť je aj pre nás u produktov na prvom mieste.

Zdravotná nezávadnosť