Pravidlá poskytovania refundácií

Ak sa na zakúpenom tovare v záručnej lehote objaví chyba, je možné ho reklamovať. Vada nesmie byť spôsobená bežným opotrebením, nesprávnym použitím, alebo mechanickým poškodením, ktoré ste zavinili sami. Reklamácia sa riadi platnými zákonmi a jej zákonitosti sú bližšie popísané vo Všeobecných obchodných podmienkach (VOP). Tu sa dozviete, ako najlepšie pri reklamácii postupovať, pre jej čo najrýchlejšie vybavenie.

Reklamácia tovaru zakúpeného na predajni

Najrýchlejší spôsob je doraziť s chybným produktom a dokladom o kúpe do predajne, v ktorej ste tovar zakúpili (navštíviť však môžete akúkoľvek našu predajňu - zoznam predajní). Ak to len trochu pôjde vybavíme vašu reklamáciu obratom. V zložitejších prípadoch prijmeme tovar na posúdenie a najneskôr do 30-tich dní reklamáciu vybavíme.

Reklamácia tovaru zakúpeného cez eshop či telefonicky

Najrýchlejší spôsob je poslať tovar rovno na naše reklamačné oddelenie na adresu uvedenú v sekcii kontakty. Akonáhle formulár vyplníte a odošlete, dorazí vám email, ktorý vytlačený priložte k zásielke. Ak nechcete formulár vypĺňať, je nutné pripojiť aspoň sprievodný list, kde uvediete závadu a požadovaný spôsob vybavenia reklamácie.

Vrátenie tovaru do 14-tich dní

Týka sa len tovaru zakúpeného cez eshop. P Akonáhle formulár vyplníte a odošlete, dorazí vám email, ktorý vytlačený priložte k zásielke. Zásielku odošlite na adresu pre reklamácie uvedenú v sekcii kontakty. Pozn. Erotický tovar je považovaný za tovar tzv. zvláštneho (intímneho) charakteru a jeho vrátenie či výmena nemusí byť z hygienických dôvodov možná, a to hlavne v prípade, že nie je možné identifikovať, či nebola pomôcka použitá priamo na intímnych partiách.

Predávajúci má právo odmietnuť prijatie tovaru do reklamácie v prípadoch, keď reklamovaný tovar alebo jeho súčasti sú znečistené alebo nespĺňajú základné predpoklady pre hygienicky bezpečné odovzdanie tovaru na reklamačné konanie.